Tovább terjeszkedik a Paula's Choice
- 2sidesofbeauty
- 2021-02-18
- 09:06
Mostantól a Sephorában is megvásárolhatók a Paula’s Choise termékei, amely nagy előrelépést jelent a márka életében.
A Sephorán és a Tik-Tokon keresztül szólítaná meg a Z-generációt az amerikai bőrápolási márka, a Paula’s Choice. Az 1995-ben Paula Begoun által létrehozott vállalat a klasszikus “direct-to-customer” stratégiáját követte, vagyis a kiskereskedelmi terjeszkedés helyett nagyobb hangsúlyt fektettek az egyéni tanácsadásra – írja a Refinery29.

Ugyan az Amerikai Egyesült Államokban a Nordstrom üzleteiben már kisszámban kaphatók a termékeik, most úgy döntöttek, a fiatal generációt is elakarják érni, így a Tik-Tokon és a Sephorán keresztül népszerűsítik azokat.
A Paula’s Choice illat-és állatkísérletmentes termékeit a magyar vásárlók a Skinsmart oldalán keresztük érhetik el.

AirPod-fülbevaló a tavasz nagy újdonsága

Magyar vállalaté a Red Dot Termékdizájn díja

Főiskolai képzést indít a Tommy Hilfiger
