Tovább terjeszkedik a Paula's Choice

Mostantól a Sephorában is megvásárolhatók a Paula’s Choise termékei, amely nagy előrelépést jelent a márka életében.

A Sephorán és a Tik-Tokon keresztül szólítaná meg a Z-generációt az amerikai bőrápolási márka, a Paula’s Choice. Az 1995-ben Paula Begoun által létrehozott vállalat a klasszikus “direct-to-customer” stratégiáját követte, vagyis a kiskereskedelmi terjeszkedés helyett nagyobb hangsúlyt fektettek az egyéni tanácsadásra – írja a Refinery29.

Fotó: paulaschoice-eu

Ugyan az Amerikai Egyesült Államokban a Nordstrom üzleteiben már kisszámban kaphatók a termékeik, most úgy döntöttek, a fiatal generációt is elakarják érni, így a Tik-Tokon és a Sephorán keresztül népszerűsítik azokat.

A Paula’s Choice illat-és állatkísérletmentes termékeit a magyar vásárlók a Skinsmart oldalán keresztük érhetik el.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on email
Share on whatsapp