Főiskolai képzést indít Tommy Hilfiger
- 2sidesofbeauty
- 2021-04-18
- 16:57
Divattörténelmet és marketinget is oktatnak a Tommy Hilfiger neve alatt futó főiskolai képzésen szeptembertől, New Yorkban.
Együttműködik az amerikai divattervező a New York-i Elmira Főiskolával, hogy a nevét viselő képzésen belül az üzleti oktatást, a valódi divatipari tapasztalatokkal kombinálják. A Tommy Hilfiger Business School az iskola üzleti alapképzései alá tartozik és két opciót kínál a hallgatóknak: a divatmarketing-, valamint a divatkereskedelem szakirányt.
Az Elmira honlapján azt közölte, a kommunikáció és a marketingórák mellett divattörténelmet, valamint tervezési- és adatelemzési órákat is tartanak majd.

“A divatipar mindig keresi az új tehetségeket, így ez a program kulcsfontosságú lesz a hallgatóink számára. Az oktatók ugyanis olyan szakemberek, akik mind az oktatás, mind a divatipar területén tapasztaltak, így a tanulóink első kézből kapnak reális információkat és ismereteket tőlük” – mondja az amerikai divatmogul a Sourcing Journalnak.
A tervező ugyanakkor régóta támogatja a fiatalabb generációt: tavaly nyáron jelentette be ugyanis, hogy 5 millió dolláros kerettel elindítják saját programjukat, a “People’s Place Program“-t, hogy a színesbőrűek és az indián őslakosok előrelépését segítsék a kreatív-és a divatiparban.

AirPod-fülbevaló a tavasz nagy újdonsága

Magyar vállalaté a Red Dot Termékdizájn díja

Főiskolai képzést indít a Tommy Hilfiger
